ESPRIT: Spring 2024
terug naar pressroom

ESPRIT: Spring 2024

Met het thema 'A Night at the Museum' omarmt Esprit de lente van 2024. De gedurfde, nieuwe campagne, die zich losmaakt van de regels van ‘do not touch’ en ‘quite please’, ontdekt het museum op een respectvolle en humoristische manier. De tijdloze ontwerpen vormen een speelse mix van historische inspiratie en hedendaagse flair. 

 

Het merk viert hiermee op een luchtige manier ‘de oude meesters van Esprit’ – Oliviero Toscani, Ettore Sottsass, Doug en Susie Tompkins - Waarbij historische figuren op een voetstuk worden geplaatst. Een collectie met levendige kleuren en metallic afwerkingen tot gedurfde geometrische patronen en moderne urban stukken van leer. 

 

De Women's Spring '24 collectie omvat opvallende items zoals de veelzijdige multi-systeem parka, jurken en rokken in levendige prints met rasters en strepen, en een scala aan stijlen met zilveren en smaragdgroene metallic accenten. Accessoires zijn onder andere de iconische rugzak met logo en een voering met geometrische prints, samen met nieuwe crossbody tassen en baseball caps.

 

Voor Esprit Men's Spring '24 zijn er opvallende stukken die perfect zijn voor layering, zoals de parka met vintage prints, canvas pakken, jumpsuits en cargo broeken met gebreide logo's. De accessoires variëren van Logo rugzakken met crossbody- en trekkoorden tot baseball caps en bucket hats.

De Spring '24-campagne benadrukt de voortdurende toewijding van het merk aan duurzame werkwijzen.

 

Alle items zijn verkrijgbaar in de winkels en online via esprit.com.

Voor uitleen & meer informatie ben je van harte welkom in onze showroom.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Esprit: Preppy Americana
Esprit: Signature styles & archive prints
ESPRIT: Iconic essentials
ESPRIT: Iconic sweats

LINKS

website

SOCIAL MEDIA ESPRIT

ESPRIT, bekend en geliefd in de jaren 80, is een iconisch lifestylemerk. Voortbordurend op de innovatieve oorsprong van het merk, geworteld in creativiteit, samenhorigheid en speelsheid, presenteert ESPRIT een zelfverzekerde en actuele esthetiek gebaseerd op de "rules don't apply" merkbelofte. De merkidentiteit van ESPRIT komt tot leven door middel van gedurfde communicatie, een ambitieuze visuele taal, een geavanceerde winkelervaring en de nieuwe en onderscheidende productrichting met een mix aan stijlen.

ESPRIT zet zich in voor baanbrekende hyper-gepersonaliseerde consumentenervaringen en opende een wereldwijd netwerk van innovatiecentra - design en creativiteit worden geleid vanuit ESPRIT’s Global Creative Hub in New York City, terwijl het kantoor in Amsterdam zich focust op technologie en denim innovatie. ESPRIT is aanwezig in meer dan 30 markten wereldwijd en Hong Kong blijft het wereldwijde financiële en administratieve hoofdkantoor. ESPRIT is sinds 1993 beursgenoteerd in Hong Kong.