ESPRIT introduceert voor het Fall/Winter’23 seizoen: ‘Esprit Essentials’. Stijlen die de geest van het merk belichamen: speels, modern en cool. Elk met een unieke combinatie van stijl en functionaliteit, die de basis zijn voor elke garderobe. Hiermee geeft Esprit een originele draai aan de modetrends per seizoen.
Deze stukken, waaronder een multifunctionele parka, een jogging set, een knit met grof gebreid logo, een jeans en een locker bag, zijn de bouwstenen voor iedere collectie. Perfect voor layering en gemaakt van stoffen zoals zachte popeline, gewassen katoen en premium shearling en wol. We lichten graag een paar stijlen uit:
Multifunctionele parka
Door de verwisselbare voering die zich aan de verschillende temperaturen aanpast, kan deze functionele maar ook stijlvolle jas het hele jaar door worden gedragen.
Soft Suit
Het Esprit soft suit is gemaakt om in te bewegen! Dit prachtige comfortabele unisex pak wordt gekenmerkt door de subtiele Esprit details. Combineer met een hoodie voor een casual look of draag met een groffe knit voor een formele aangelegenheid.
Chunky Knit
De Chunky Knit is luxueus gemaakt en van hoge kwaliteit. De opvallende gebreide trui met het gedurfde ESPRIT-logo is verkrijgbaar in verschillende kleuren en spreekt alle generaties aan.
Button Down
De Button Down is veelzijdig, comfortabel en tijdloos. Een klassiek ontworpen heren overhemd in niet-traditionele kleuren.
Lockerbag
De veelzijdige Locker Bag is geschikt voor verschillende gelegenheden. Een rugzak die is teruggebracht tot zijn essentiële functie met een eenvoudige rechthoekige vorm.
Alle items zijn verkrijgbaar in de winkels en online via esprit.com.
Voor uitleen & meer informatie ben je van harte welkom in onze showroom.
SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756
ESPRIT, bekend en geliefd in de jaren 80, is een iconisch lifestylemerk. Voortbordurend op de
innovatieve oorsprong van het merk dat geworteld is in creativiteit, een gevoel van saamhorigheid en
speelsheid, presenteert ESPRIT een zelfverzekerde en eigentijdse, esthetische wereld. Deze wereld is gericht op de bestaande fans van het merk met nostalgische gevoelens, maar ook op de jonge generatie consumenten die de door ESPRIT ontwikkelde stijl dragen zonder het te weten.
De merkidentiteit van ESPRIT komt tot leven door middel van gedurfde communicatie, een ambitieuze
visuele taal, een geavanceerde winkelervaring. De nieuwe onderscheidende ontwerpen zijn een mix van urban en country, gekleed en informeel. Ontworpen voor alle geslachten. Voortbouwend op de drie kernpijlers van het merk, speels, modern en cool, vindt ESPRIT zichzelf opnieuw uit als het ultieme icoon voor het post-icon tijdperk.
ESPRIT is aanwezig in meer dan 30 markten wereldwijd en staat sinds 1993 beursgenoteerd in HongKong