ESPRIT: Holiday 2023
terug naar pressroom

ESPRIT: Holiday 2023

*ER ZIT EEN EMBARGO OP DE BEELDEN TOT 1 NOVEMBER 2023*

 

ESPRIT introduceert de feestelijke en speelse Holiday ‘23 collectie. Het merk brengt dit gevoel tot leven met opvallende prints, rijke texturen en een overvloed aan outdoor vibes. De collectie bestaat uit een uitgebreide reeks stijlen en seizoensgebonden must-haves, die goed aansluiten bij de vreugdevolle sfeer van de feestdagen.

 

De Holiday '23 mannencollectie bestaat uit veelzijdige items, zoals truien met logo's, warme pufferjacks, sportieve varsity-jacks, gestreepte overhemden en glinsterende pailletten broeken. Accessoires zijn onder andere mutsen, crossbodytassen en baseballpetten. 

 

De damescollectie wordt gedefinieerd door stijlen die tegelijkertijd modern en iconisch zijn. De belangrijkste items zijn jurken met pailletten, metallic puffers, chunky knitwear, fluwelen blazers, coltruien en denim midi skirts. Accessoires zoals sjaals, oversized tassen en bucket hats maken de look compleet.

 

De Holiday '23-campagne is niet alleen een viering van stijl, maar ook van zelfexpressie. Laat je inspireren door deze levendige collectie waarmee ESPRIT het gevoel van vrijheid wil stimuleren. 

 

De collectie is vanaf begin november verkrijgbaar in de winkels en online via esprit.nl.
Voor uitleen & meer informatie ben je van harte welkom in onze showroom.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Esprit: Preppy Americana
Esprit: Signature styles & archive prints
ESPRIT: Spring 2024
ESPRIT: Iconic essentials

LINKS

website

SOCIAL MEDIA ESPRIT

ESPRIT, bekend en geliefd in de jaren 80, is een iconisch lifestylemerk. Voortbordurend op de innovatieve oorsprong van het merk, geworteld in creativiteit, samenhorigheid en speelsheid, presenteert ESPRIT een zelfverzekerde en actuele esthetiek gebaseerd op de "rules don't apply" merkbelofte. De merkidentiteit van ESPRIT komt tot leven door middel van gedurfde communicatie, een ambitieuze visuele taal, een geavanceerde winkelervaring en de nieuwe en onderscheidende productrichting met een mix aan stijlen.

ESPRIT zet zich in voor baanbrekende hyper-gepersonaliseerde consumentenervaringen en opende een wereldwijd netwerk van innovatiecentra - design en creativiteit worden geleid vanuit ESPRIT’s Global Creative Hub in New York City, terwijl het kantoor in Amsterdam zich focust op technologie en denim innovatie. ESPRIT is aanwezig in meer dan 30 markten wereldwijd en Hong Kong blijft het wereldwijde financiële en administratieve hoofdkantoor. ESPRIT is sinds 1993 beursgenoteerd in Hong Kong.