*ER ZIT EEN EMBARGO OP DE BEELDEN TOT 1 NOVEMBER 2023*
ESPRIT introduceert de feestelijke en speelse Holiday ‘23 collectie. Het merk brengt dit gevoel tot leven met opvallende prints, rijke texturen en een overvloed aan outdoor vibes. De collectie bestaat uit een uitgebreide reeks stijlen en seizoensgebonden must-haves, die goed aansluiten bij de vreugdevolle sfeer van de feestdagen.
De Holiday '23 mannencollectie bestaat uit veelzijdige items, zoals truien met logo's, warme pufferjacks, sportieve varsity-jacks, gestreepte overhemden en glinsterende pailletten broeken. Accessoires zijn onder andere mutsen, crossbodytassen en baseballpetten.
De damescollectie wordt gedefinieerd door stijlen die tegelijkertijd modern en iconisch zijn. De belangrijkste items zijn jurken met pailletten, metallic puffers, chunky knitwear, fluwelen blazers, coltruien en denim midi skirts. Accessoires zoals sjaals, oversized tassen en bucket hats maken de look compleet.
De Holiday '23-campagne is niet alleen een viering van stijl, maar ook van zelfexpressie. Laat je inspireren door deze levendige collectie waarmee ESPRIT het gevoel van vrijheid wil stimuleren.
De collectie is vanaf begin november verkrijgbaar in de winkels en online via esprit.nl.
Voor uitleen & meer informatie ben je van harte welkom in onze showroom.
SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756
ESPRIT, bekend en geliefd in de jaren 80, is een iconisch lifestylemerk. Voortbordurend op de
innovatieve oorsprong van het merk dat geworteld is in creativiteit, een gevoel van saamhorigheid en
speelsheid, presenteert ESPRIT een zelfverzekerde en eigentijdse, esthetische wereld. Deze wereld is gericht op de bestaande fans van het merk met nostalgische gevoelens, maar ook op de jonge generatie consumenten die de door ESPRIT ontwikkelde stijl dragen zonder het te weten.
De merkidentiteit van ESPRIT komt tot leven door middel van gedurfde communicatie, een ambitieuze
visuele taal, een geavanceerde winkelervaring. De nieuwe onderscheidende ontwerpen zijn een mix van urban en country, gekleed en informeel. Ontworpen voor alle geslachten. Voortbouwend op de drie kernpijlers van het merk, speels, modern en cool, vindt ESPRIT zichzelf opnieuw uit als het ultieme icoon voor het post-icon tijdperk.
ESPRIT is aanwezig in meer dan 30 markten wereldwijd en staat sinds 1993 beursgenoteerd in HongKong