De Bijenkorf opent het feestseizoen met dé iconische beauty adventskalender

- onder embargo tot 18 september -

Run, don’t walk: vanaf 18 september is de beauty adventskalender van de Bijenkorf verkrijgbaar. De meest gewilde adventskalender onder beautyliefhebbers is ook dit jaar weer rijk gevuld met de fijnste producten voor huid, haar en body van bijzondere merken.

Fullsize producten en duo's

Dit jaar maakt de Bijenkorf adventskalender het aftellen naar kerst mooier dan ooit. Ontdek nieuwe merken zoals Sol de Janeiro en Living Proof, en exclusieve namen die alleen bij de Bijenkorf verkrijgbaar zijn, zoals Charlotte Tilbury en The Smooth Company. Geniet daarnaast van geliefde klassiekers als M.A.C. en Paula’s Choice, én van de populairste favorieten van dit moment, zoals Roquebrun en Balmain. Voor het eerst bevat de kalender ook duo’s: twee producten van hetzelfde merk die elkaar perfect aanvullen in één vakje. In elk vakje vind is een QR-code te vinden die direct leidt naar tips en advies om het product optimaal te gebruiken.

Bijzonder ontwerp

De oneindige magie van het sterrenstelsel vormde de inspiratie voor het bijzondere ontwerp van de adventskalender van 2025. Het uitgesproken ontwerp kenmerkt zich door wolken, sterren en sterrenbeelden in een mix van paars, zilver en roze met matte en glanzende accenten. Meteen een stijlvolle aanwinst voor het huis dus – althans, voor wie zich weet te beheersen om niet alle vijfentwintig vakjes meteen open te maken.

Heleen van den Berg, inkoper beauty bij de Bijenkorf: “Dit jaar is de adventskalender nóg verrassender en luxer, met zorgvuldig geselecteerde, bijzondere beautyproducten. Heerlijk om jezelf cadeau te doen of om iemand mee te verwennen.”

Nu verkrijgbaar in de winkels en online

Vanaf 18 september is de adventskalender, met een totale waarde van ruim 800 euro, te koop in alle zeven winkels van de Bijenkorf en op de www.debijenkorf.nl voor 169,95 euro.

Voor meer informatie of persaanvragen, neem contact op met Annabelle Roeffen (a.roeffen@simplypr.nl).

Over

In maart 1870 werd in Amsterdam een ‘vennootschap, betreffende den handel in garen, band en sajet en hetgeen daartoe behoort’ opgericht onder de naam De Bijenkorf. Het huidige beroemde gebouw op de Dam 1 werd in 1914 geopend. Al meer dan 150 jaar is de Bijenkorf een verrassende en inspirerende plek om jezelf of iemand anders te verwennen en verrassen met iets moois uit de selectie mode, accessoires, wonen en cosmetica van bijzondere merken. Vandaag de dag heeft de Bijenkorf warenhuizen in Amsterdam, Den Haag, Rotterdam, Eindhoven, Utrecht, Maastricht en Amstelveen, webshops in Nederland en België, een patisseriewinkel en een eigen centrale patisserie in Amsterdam. De logistieke operatie vindt plaats vanuit het duurzame distributiecentrum in Tilburg en het hoofdkantoor is gevestigd in Amsterdam Zuidoost. Met zo’n 4.500 collega’s werken we dagelijks samen aan onze missie: het meest inspirerende, creatieve en duurzame warenhuis te zijn, waar iedereen zich bijzonder kan voelen. De Bijenkorf maakt deel uit van het Engelse Selfridges Group Ltd. Meer over de Bijenkorf vind je op www.debijenkorf.nl/over-de-bijenkorf

Icon
Contactgegevens

SimplyPR
Consultant: Annabelle Roeffen
a.roeffen@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

Links
Recent Press