AMERICAN VINTAGE ZEGT “BONJOUR” TEGEN DE HELE WERELD MET EEN NIEUWE COLLECTIE GEZEEFDRUKTE T-SHIRTS!

Sinds de oprichting in 2005 heeft American Vintage van het witte T-shirt veel meer gemaaktdan alleen een basic: het is een essential in de kledingkast. Seizoen na seizoen vindt het merk, dat zijn oorsprong kent in Marseille, een van zijn iconische stukken, het Fizvalley-T-shirt, opnieuw uit met een grafische, eigentijdse en kleurrijke benadering. De nieuwe lijn "BONJOUR"-T-shirts is ontworpen voor iedereen en is vanaf 5 mei in beperkte oplage verkrijgbaar in geselecteerde internationale boetieks en online.


INTERNATIONALE AANPAK

Dit project belichaamt de geest van American Vintage-oprichter Michaël Azoulay en zijn wens om kleding te promoten die geïnspireerd is door reizen, ontmoetingen en emotie.

Door deze lijn worden AMV-winkels oriëntatiepunten, bijna bestemmingen op zich - plaatsen waar mensen langskomen en waar verhalen en advies worden doorgegeven. Voor het label, dat wereldwijd in twintig landen aanwezig is, is het een manier om de merkwaarden uit te dragen en tegelijkertijd een eerbetoon te brengen aan de roots.


"BONJOUR" WORDT EEN STIJLHANDTEKENING

Gemaakt van 100 procent zacht katoen, met een uniseks model en een ontspannen, urban uitstraling. Deze T-shirts vertonen alle kenmerken van de American Vintage-garderobe. Ze zijn voorzien van het woord "BONJOUR" gevolgd door de naam van de stad en worden zo de handtekening van AMV.

Ze zijn ontworpen als verzamelobjecten en worden op maat gemaakt voor elke nieuwe winkelopening. Een project dat de lokale dynamiek van het merk en zijn internationale uitbreidingen in de bloemetjes zet, stad na stad, ontmoeting na ontmoeting - en dat een gevoel van saamhorigheid, verbondenheid en exclusiviteit creëert.

De "BONJOUR"-T-shirts zijn in beperkte oplage verkrijgbaar in onze flagship-winkels: Cannes, Antwerpen, Kopenhagen, Londen, Lissabon, Madrid, Marseille, München, New York, Parijs, Saint-Tropez en natuurlijk: Amsterdam. Ook zijn ze verkrijgbaar op de American Vintage-website. De prijs bedraagt 60 euro.

De collectie is in beperkte oplage verkrijgbaar vanaf 5 mei in geselecteerde internationale boetieks en de website van American Vintage. 

Over American Vintage

Geïnspireerd door de Verenigde Staten richt Michaël Azoulay in 2005 in Marseille het merk American Vintage op. Gemarkeerd door de weidse landschappen en de absoluut ontspannen sfeer die daarmee gepaard gaat, besluit hij het meest tijdloze basic item te updaten: het T-shirt. In de loop van de seizoenen breiden de collecties zich uit, waarbij ze worden opgebouwd rond items die steeds fijner uitgewerkt worden. American Vintage verkoopt tegenwoordig kleding voor hem, voor haar en voor kids, in kleuren en stoffen die het DNA van het merk vormen en een veelvoud aan emoties weten op te wekken.

Icon
Contactgegevens

SimplyPR
Consultant: Jelissa Bommezijn
j.bommezijn@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

Links
Recent Press