SHEIN cares for animals SHEIN cares for animals SHEIN cares for animals
terug naar pressroom

SHEIN cares for animals

#SHEINcares for Animals

SHEIN wil samen met haar community de krachten bundelen om in actie te komen voor dieren. SHEIN zal $300.000 doneren aan bekende dierenwelzijn organisaties, waarvan reeds $100.000 is geschonken aan het IFAW, $50.000 aan Code Animal en $60.000 aan Wildlife Reserves Singapore. Met het #SHEINcares project wil SHEIN haar klanten vragen zich ook in te zetten voor het beschermen van dieren.  

 

Wild Heart collectie 
SHEIN lanceert de ‘Wild Heart’ collectie die helemaal in het teken staat van dieren. Deze collectie is in trotse samenwerking met een bekende dierenfotograaf die zich laat inspireren door de betekenis die mensen aan dieren toekennen. Daarbij onderzoekt hij de rol van beeld in het bevorderen van de emotionele band tussen mens en dier. De Wild Heart collectie bestaat uit zeven T-shirts en vijf canvas tote bags met bijzondere dierenportretten. De collectie is bedoeld om indrukwekkende beelden te creëren vanuit een fashion perspectief, en mensen aan te moedigen om verschillende diersoorten te ontdekken. 


SHEINcares for animals game 
Voor deze campagne, lanceert SHEIN op haar #SHEINcares for animals website een game waarin gebruikers meer te weten kunnen komen over de magie van het dierenrijk en waar ze kunnen proberen te ervaren hoe het voelt om dieren te redden. Door deel te nemen aan de challenges in de game kunnen gebruikers punten, coupons en Wild Heart producten verdienen. De game is te vinden op de SHEIN website & App door te zoeken naar ‘SHEINcares’.
 
De #SHEINcares campagne loopt van 29 juli tot en met 31 augustus. De Wild Heart collectie is nu verkrijgbaar via de SHEIN webshop & App door te zoeken op ‘WILD HEART COLLECTIE’’

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

SHEIN - Fall/Winter 2021
SHEIN - Back to school

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA SHEIN

SHEIN is een fashion e-retailer opgericht in 2008, met een wereldwijd netwerk verspreid over 220 landen en regio’s. Bij SHEIN staan keuze en betaalbaarheid centraal. Daarom brengen het merk dagelijks 1000 nieuwe fashion items uit en verwennen ze klanten met een indrukwekkende selectie ultra-trend dameskleding die naar eigen smaak kan worden gestyled. 
SHEIN doet dit omdat ze geloven dat de kleding die we dragen onze persoonlijkheid weerspiegelt. Met de overvloed aan keuze, kunnen klanten de perfecte look creëren die hun individualiteit weerspiegelt. Simpel gezegd, SHEIN helpt jou, jou te zijn.