Daily Vrill Omega is de allereerste krillvrije vegan krillolie ter wereld en vanaf nu exclusief bij Holland & Barrett verkrijgbaar. Met duurzaam gekweekte algen als bron van Omega 3 en een hogere dosis werkzame stoffen dan gewone krill. Beter voor jou én de oceaan.
Plantaardige krillolie: is dat zoiets als plantaardig vlees? Exact! Krillolie is rijk aan Omega 3 vetzuren: een essentieel vetzuur dat niet door het lichaam zelf wordt aangemaakt maar ons wel helpt fit en gezond te blijven als we hier voldoende van binnenkrijgen. Het heeft een waardevolle betekenis voor je hart, ogen en hersenen. Het kan dus een goede aanvulling op je dieet zijn, zeker wanneer je weinig tot nooit vette vis eet. Nu is er exclusief bij Holland & Barrett een milieuvriendelijkere, effectievere en vegan variant verkrijgbaar, namelijk vrill olie. Daily Vrill Omega is opgebouwd uit dezelfde componenten als krillolie, maar dan 100% plantaardig en bevatten een veel hogere dosis werkzame stoffen en dat – uiteraard – zonder krill.
Daily Supplements heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar krill. Ze hebben ontdekt dat de zeediertjes niet de Omega 3 zelf aanmaken maar dit uit algen halen. Het is dus veel logischer om naar de bron zelf te gaan om deze werkzame stoffen te winnen. Zij zijn erin geslaagd een veganistisch alternatief te produceren dat dubbel zoveel Omega 3 EPA en DHA, 50% meer fosfolipiden en 6 keer meer astaxanthine bevat dan welke standaard krilloliecapsule dan ook. Een win-win, want het is dus niet alleen beter voor onze eigen gezondheid maar ook voor die van de planeet.
Omega 3 EPA en DHA
Algen produceren een olie die rijk is aan Omega 3 vetzuren in de vorm van DHA en EPA. Omega 3 kan nauwelijks door het lichaam zelf worden aangemaakt, maar heeft wel veel voordelen voor je hart, gezichtsvermogen en hersenen. Zwangere vrouwen en moeders die borstvoeding geven, delen de voordelen van ingenomen DHA rechtstreeks met hun kind. De fosfolipiden in Vrill Omega dragen ook bij aan een optimale hersenfunctie. Astaxanthine tot slot, is ’s de krachtigste, volledig natuurlijke antioxidant.
Daily Vrill Omega 100% plantaardige krill omega 3 (60 vegan softgels) – €34,99
Exclusief verkrijgbaar bij Holland & Barrett
● De eerste 100% plantaardige en duurzame vervanger van krill omega 3
● Hogere dosis DHA, EPA, fosfolipiden en astaxanthine dan reguliere krill
● Vis- en schaaldiervrij dus geen vissmaak
● Duurzaam op het land gekweekt
● Goed voor hart, hersenen en gezichtsvermogen
● Geschikt voor vegetariërs en veganisten
Eén dosering/serving, 2 vegan softgels, bevat:
● 526 mg phospholipids (uit canola lecithin)
● 220 mg fosfatidylcholine
● 1500 mcg astaxanthine
● 515 mg omega 3 (uit algenolie)
● 280 mg DHA
● 150 mg EPA
● 12 mg vitamine E
Over Daily Supplements
Daily Supplements biedt vegan supplementen aan voor dagelijks gebruik. Onze missie is de ecologische footprint verkleinen en de gezondheid verhogen. Dit doen we door de van oudsher dierlijke ingrediënten in essentiële supplementen, te vervangen door 100% plantaardige en duurzame ingrediënten. Ons slogan is dan ook: beter voor jou en de planeet.
Voor meer informatie en productbeeld kunt u contact opnemen met: Claudia Kasteel van SimplyPR | c.kasteel@simplypr.nl | +31 (0)20 7767 756.
SimplyPR
Claudia Kasteel
c.kasteel@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756
Holland & Barrett Nederland - tot 1 mei 2015 De Tuinen B.V. - is een landelijke keten van 202 gezondheidswinkels, met een unieke winkelformule die aansluit op de huidige maatschappelijke ontwikkeling. Daarin is kwaliteit van leven op een natuurlijke en evenwichtige manier steeds belangrijker. Het assortiment bestaat uit voedingssupplementen, gezonde voeding, sportvoeding, glutenvrije producten, verschillende soorten theeën, kruidensoorten en een scala aan verzorgings- en relax producten. De verzorgingsproducten van Holland & Barrett zijn vrij van SLS (Sodium Lauryl Sulfaat), parabenen, microplastics en niet getest op dieren.
Na een uitgebreid klantonderzoek is Holland & Barrett dankzij hun persoonlijke benadering derde geworden in de KPMG top 100 Customer Experience Excellence. Hierbij is gelet op de merkpersoonlijkheid, integriteit, verwachtingsmanagement, het denk- en oplossingsvermogen, het minimaliseren van de klant inspanning en het tonen van empathie.