Nieuw bij Holland & Barrett: verzorgingsproducten van De Tuinen, speciaal voor mannen
terug naar pressroom

Nieuw bij Holland & Barrett: verzorgingsproducten van De Tuinen, speciaal voor mannen

Maak kennis met de nieuwste verzorgingslijn van De Tuinen, speciaal gecreëerd voor mannen. De lijn is exclusief verkrijgbaar bij Holland & Barrett en bestaat uit verfrissende doucheproducten, zoals een showergel, shampoo en een multifunctionele hair & body wash. Daarnaast zijn voor verzorging van de huid een daily moisturizer en voor de baard een verzachtende shaving cream en voedende baardolie ontwikkeld. 


Alle producten binnen het assortiment zijn vegan en dierproefvrij en daarnaast zijn de verpakkingen allemaal van gerecycled materiaal. Met het gebruik van de producten hecht je dus niet alleen waarde aan persoonlijke verzorging, maar draag je ook bij aan een betere wereld. Ondanks dat de producten allemaal zijn ontwikkeld voor mannen, zijn de formules, zoals de verpakking al aangeeft, ook prima geschikt voor de vrouw!


De Tuinen Showergel
De douchegel is speciaal geformuleerd voor de man en heeft een reinigende en herstellende werking en daarbij een heerlijke frisse geur. Het product is voor dagelijks gebruik en geschikt voor ieder huidtype.


250 ml
Prijs: €9,99


De Tuinen Shampoo
Een fijne shampoo met een reinigende en verzachtende werking. De shampoo is geschikt voor dagelijks gebruik en voor ieder huidtype.


250 ml
Prijs: €9,99


De Tuinen Hair & Body wash
Voor wie snelheid en gemak belangrijk is onder de douche, heeft De Tuinen een multifunctioneel product voor huid en haar gecreëerd. De Hair & Body wash werkt reinigend en herstellend en heeft een fijne verfrissende geur. 


250 ml
Prijs: €9,99


De Tuinen Baardolie
De Tuinen baardolie is een verzorgende, 100% natuurlijke olie op basis van amandel, avocado, jojoba en arganolie. De essentiële vetzuren beschermen en verzorgen het haar en maken de baard zacht en voller. De olie heeft de heerlijke natuurlijke geur van patchouli, sandelhout en cederhout. Het product is vrij van kleurstoffen en is ongeparfumeerd. 


100 ml
Prijs €9,99


Coming soon


De Tuinen Daily Moisturizer
De Tuinen moisturizer verzorgt en hydrateert de huid. Het product bevat een mooie mix van vette plantenoliën, zoals: jojoba en amandelolie. Daarbij is het product verrijkt met hyaluronzuur en pentavitin die beide een hydraterende werking hebben. De crème kan zowel ’s ochtends als ’s avonds royaal aan op het gezicht en de hals worden aangebracht.  


50 ml
Prijs: €8,49


De Tuinen ​ Shaving Cream
De zachte scheerzeep verzacht en verzorgt de huid tijdens het scheren en voorkomt dat deze ruw gaat aanvoelen. Het maakt stugge haren glad en zacht, waardoor het scheermes in één beweging over de huid glijdt en haartjes goed afsnijdt. Het product bevat een hypoallergeen parfum, wat betekent dat het geen allergische of irriterende reactie kan veroorzaken.


Daarnaast is de shaving cream verrijkt met aloë vera, dat bekend staat om de kalmerende en hydraterende werking en is vitamine F een belangrijk ingrediënt. Vitamine F staat bekend om zijn voedende en beschermende eigenschappen en werkt daarom perfect als huidconditioner. 


100 ml
Prijs: €8,49

 

Verkrijgbaarheid
De Tuinen mannen verzorgingsproducten zijn exclusief bij Holland & Barrett te koop.
 
Voor meer informatie, productbeeld en het testen van producten kunt u contact opnemen met: Claudia Kasteel van SimplyPR, c.kasteel@simplypr.nl, +31 (0)20 776 775

 

Over Holland & Barrett

Holland & Barrett Nederland - tot 1 mei 2015 De Tuinen B.V. - is een landelijke keten van 202 gezondheidswinkels, met een unieke winkelformule die aansluit op de huidige maatschappelijke ontwikkeling. Daarin is kwaliteit van leven op een natuurlijke en evenwichtige manier steeds belangrijker. Het assortiment bestaat uit voedingssupplementen, gezonde voeding, sportvoeding, glutenvrije producten, verschillende soorten theeën, kruidensoorten en een scala aan verzorgings- en relax producten. De verzorgingsproducten van Holland & Barrett zijn vrij van SLS (Sodium Lauryl Sulfaat), parabenen, microplastics en niet getest op dieren.

 

Na een uitgebreid klantonderzoek is Holland & Barrett dankzij hun persoonlijke benadering derde geworden in de KPMG top 100 Customer Experience Excellence. Hierbij is gelet op de merkpersoonlijkheid, integriteit, verwachtingsmanagement, het denk- en oplossingsvermogen, het minimaliseren van de klant inspanning en het tonen van empathie.