Oysho introduceert FOREO in het assortiment
terug naar pressroom

Oysho introduceert FOREO in het assortiment

FOREO en Oysho bundelen hun krachten en transformeren daarmee jouw beautyroutine

Het Zweedse beautymerk FOREO dat gespecialiseerd is in gezichtsverzorging, is een exclusieve samenwerking met Oysho aangegaan. Vanaf nu zal FOREO online verkrijgbaar zijn bij Oysho in België, als onderdeel van het onlangs uitgebrachte Self Care assortiment. Deze bestaat uit een kledingcollectie, accessoires en beautyproducten die helpen om beauty routines op een gemakkelijke manier in het dagelijks leven te integreren.

Oysho en FOREO vinden elkaar in het feit dat zij beide meegaan met de laatste trends en altijd op zoek zijn naar innovatieve manieren om hun producten en productaanbod te verbeteren. Oysho op gebied van lingerie, sport- en badmode en FOREO op gebied van onze beautyrituelen.

De nieuwe Self Care lijn van Oysho is perfect tijdens jouw persoonlijke verzorgingsroutine te gebruiken. Naast de FOREO-gezichtsreinigingsapparatuur zijn er ook badjassen van 100% katoen of een gebreide stof verkrijgbaar in twee neutrale kleuren (wit en zachtroze). De lijn bevat ook een reeks accessoires voor het haar, zoals een haarband met klittenband, scruchies en haarclips om het haar uit het gezicht te houden zodat je gemakkelijk het gezicht kunt reinigen.

Op het gebied van gezichtsverzorgingsproducten heeft Oysho bij deze exclusieve samenwerking voor FOREO gekozen. Vanaf nu zullen de FOREO reinigings- en gezichtsbehandeling apparatuur (LUNA mini 3, Serum SSS en de Micro-foam Cleanser) via de website van Oysho.com verkrijgbaar zijn in België.

LUNA mini 3
Deze gezichtsreiniger reinigt de huid diep met de super zachte borstelhaartjes gemaakt van ultra-hygiënische siliconen. LUNA mini 3 maakt gebruik van de gepatenteerde T-Sonic Pulsatie technologie die de huid tot diep in de poriën reinigt en de huid laat stralen doordat bloedcirculatie wordt gestimuleerd.

Gebruik LUNA mini 3 dagelijks 's ochtends en 's avonds om tot 99,5% van het olie, vuil, zweet en dode huidcellen van de huid te verwijderen, zonder de huid te irriteren. Met de speciale Glow Boost functie, die de microcirculatie in de bovenste laag van de huid zal stimuleren, krijgt je huid in slechts 30 seconden een natuurlijke glow.

Verkoopprijs: €159

Micro-foam cleanser
De speciale Micro-foam face wash van FOREO zuivert de huid en verwijdert de onzuiverheden en het vuil dat zich heeft opgehoopt op de huid. Tegelijkertijd wordt de huid gehydrateerd en gevoed door de formule vol aminozuren en vitamine E. Hierdoor is het de perfecte face wash voor ieder huidtype. Combineer deze face wash met LUNA mini 3 om iedere dag te genieten van een stralend schone huid.

Verkoopprijs: €45,99 (100ml) / €9,99 (20ml)

SERUM SERUM SERUM
FOREO's hydraterende serum vol antioxidanten die de collageenproductie stimuleren, is geformuleerd met actieve ingrediënten zoals hyaluronzuur en squalaan die onze huid helpen verzorgen. De lichte textuur bevat microcapsules die de huid diep hydrateren en antioxidanten die ons helpen om vrije radicalen, afkomstig van de zon, te bestrijden voor een stralende huid.

Verkoopprijs: €59,99 (30ml)

De SELF CARE lijn is nu beschikbaar op Oysho.com, inclusief de producten van FOREO.

over FOREO

FOREO: het Zweedse skintech merk dat wereldwijd bekend staat om zijn professionele gezichtsbehandelingen vanuit het comfort van thuis. FOREO is geen traditioneel schoonheidsbedrijf.  Conventioneel denken wordt in twijfel getrokken door aan baanbrekende projecten te werken in het FOREO Instituut, opgericht in Stockholm. De LUNA™ lijn met huidverzorging apparaten en de ISSA™ lijn met tandheelkundige beauty apparaten hebben al afgerekend met de conventies van de gezondheid en beauty industrie. En dit is nog maar het begin.


In slechts zeven jaar tijd groeide FOREO van twee werknemers op het Zweedse hoofdkantoor naar meer dan 3.000 prachtige mensen over de hele wereld. In die tijd zijn meer dan 20 miljoen FOREO-producten verzonden. Als iets werkt, verspreidt het woord zich snel.

over Oysho

Oysho werd in 2001 als nieuw vrouwen lingeriemerk gelanceerd. De collecties zijn zorgvuldig geselecteerd en bieden design en trends, zonder het belang van de kwaliteit en het comfort van de kleding te vergeten. Door de jaren heen heeft Oysho nieuwe productcategorieën opgenomen, als aanvulling op het merkconcept: sportkleding, slaapkleding, badkleding, accessoires en schoenen. Oysho heeft 660 winkels in 58 landen en is met haar online shop Oysho.com aanwezig in meer dan 140 landen.