ESPRIT: Spring '24
terug naar pressroom

ESPRIT: Spring '24

Met het thema 'A Night at the Museum' omarmt Esprit de lente van 2024. De gedurfde, nieuwe campagne, die zich losmaakt van de regels van ‘do not touch’ en ‘quite please’, ontdekt het museum op een respectvolle en humoristische manier. De tijdloze ontwerpen vormen een speelse mix van historische inspiratie en hedendaagse flair. 

 

Het merk viert hiermee op een luchtige manier ‘de oude meesters van Esprit’ – Oliviero Toscani, Ettore Sottsass, Doug en Susie Tompkins - Waarbij historische figuren op een voetstuk worden geplaatst. Een collectie met levendige kleuren en metallic afwerkingen tot gedurfde geometrische patronen en moderne urban stukken van leer. 

 

De Women's Spring '24 collectie omvat opvallende items zoals de veelzijdige multi-systeem parka, jurken en rokken in levendige prints met rasters en strepen, en een scala aan stijlen met zilveren en smaragdgroene metallic accenten. Accessoires zijn onder andere de iconische rugzak met logo en een voering met geometrische prints, samen met nieuwe crossbody tassen en baseball caps.

 

Voor Esprit Men's Spring '24 zijn er opvallende stukken die perfect zijn voor layering, zoals de parka met vintage prints, canvas pakken, jumpsuits en cargo broeken met gebreide logo's. De accessoires variëren van Logo rugzakken met crossbody- en trekkoorden tot baseball caps en bucket hats.

De Spring '24-campagne benadrukt de voortdurende toewijding van het merk aan duurzame werkwijzen.

 

Alle items zijn verkrijgbaar in de winkels en online via esprit.com.

Voor uitleen & meer informatie ben je van harte welkom in onze showroom.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Esprit: Signature styles & archive prints
ESPRIT: Iconic essentials
ESPRIT: Iconic sweats
ESPRIT: AFW '23

LINKS

website

SOCIAL MEDIA ESPRIT

ESPRIT, bekend en geliefd in de jaren 80, is een iconisch lifestylemerk. Voortbordurend op de
innovatieve oorsprong van het merk dat geworteld is in creativiteit, een gevoel van saamhorigheid en
speelsheid, presenteert ESPRIT een zelfverzekerde en eigentijdse, esthetische wereld. Deze wereld is gericht op de bestaande fans van het merk met nostalgische gevoelens, maar ook op de jonge generatie consumenten die de door ESPRIT ontwikkelde stijl dragen zonder het te weten.
 
De merkidentiteit van ESPRIT komt tot leven door middel van gedurfde communicatie, een ambitieuze
visuele taal, een geavanceerde winkelervaring. De nieuwe onderscheidende ontwerpen zijn een mix van urban en country, gekleed en informeel. Ontworpen voor alle geslachten. Voortbouwend op de drie kernpijlers van het merk, speels, modern en cool, vindt ESPRIT zichzelf opnieuw uit als het ultieme icoon voor het post-icon tijdperk.

ESPRIT is aanwezig in meer dan 30 markten wereldwijd en staat sinds 1993 beursgenoteerd in HongKong