Meet Enable the LabelMeet Enable the LabelMeet Enable the Label
terug naar pressroom

Meet Enable the Label

Het eerste Nederlandse online platform waar opkomende modelabels uit grote Europese modesteden de mogelijkheid krijgen eenvoudig de Nederlandse markt te betreden. 

Maar liefst 15 exclusieve, fashion forward labels uit Stockholm, Londen, Munchen en Kopenhagen worden geïntroduceerd in Nederland. En dat is nog maar het begin, Labels uit Berlijn, Parijs en Milaan zullen snel volgen! Wat maakt dit platform zo speciaal alle merken zijn niet verkrijgbaar in Nederland, maar alleen te koop via hun eigen webshop. Zodra 1 van deze merken een verkooppunt in Nederland krijgt, wordt deze van het platform gehaald. Ideaal dus om een exclusief item te scoren!

 

Enable the Label (ETL) zorgt ervoor dat opkomende, creatieve talenten die in eigen land inmiddels naam hebben gemaakt, ook de Nederlandse consument kunnen bedienen. Via de webshop komen designs van exclusieve opkomende buitenlandse modemerken makkelijk binnen handbereik. Van luxueuze, handgeborduurde badkleding tot zijde kledingstukken met bijpassende accessoires, gemaakt van de overgebleven zijde. Of ga voor een edgy streetwear look met een exclusief jacket bedrukt met geschilderde illustraties. 


Storytelling 

ETL speelt in op storytelling door de verhalen van de creatieve talenten te vertellen in zowel woord als in het ontwerp van het platform. Wat zijn hun drijfveren? Welke reis hebben zij afgelegd om tot een bepaald design te komen? Alle kledinglabels hebben een spraakmakend eigen verhaal en bieden bijzondere items die fashion forward én betaalbaar zijn. ETL kijkt verder dan slechts de verkoop van een product. Focus op het in de markt zetten van een exclusief label is één van de basisdoelstellingen.

 

Michelle de Bruijn, het brein achter dit innovatieve platform, gelooft dat samenwerking tussen creatieve en commerciële talenten kan leiden tot magische uitkomsten. Naast deze samenwerking moedigt het platform creatief talent in de breedste zin van het woord aan. 

 

ETL en haar merken zijn verkrijgbaard via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers. 

 

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplymarketing.nl
Tel: 020 - 776 7756

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

 

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (23 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<div class="jfk-button-img" style="background-repeat: no-repeat; display: inline-block; background-image: -webkit-image-set(url(" https:="" ssl.gstatic.com="" images="" icons="" material="" system_gm="" 1x="" star_border_black_24dp.png")="" 1x,="" url("https:="" 2x="" 2x);="" height:="" 21px;="" width:="" margin-top:="" -3px;="" vertical-align:="" middle;="" opacity:="" 0.55;="" background-position:="" center="" center;"=""> 
Michelle de Bruijn, oprichter van ETL, is een enthousiaste, jonge ondernemer met een enorme passie voor mode. Ze bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlanders.