Enable The Lable X Oceanus SwimEnable The Lable X Oceanus Swim
terug naar pressroom

Enable The Lable X Oceanus Swim

To redefine swimwear and empower women

More than just swimwear

Oprichtster Hannah Attalah heeft een merk gecreëerd dat staat voor meer dan alleen badmode. Ze richt zich op het versterken van de positie van vrouwen, door hen meer body confidence te geven. Na het afronden van haar mode en business opleiding, heeft Hannah zich gespecialiseerd in borduren. In de vijf jaar die daarop volgden, maakte ze kennis met de industrie en ontdekte ze een gat in de markt voor badmode waarin borduur texturen worden verwerkt. Hier ontstond het idee om luxe avondkelding te combineren met swimwear. 

 

To redefine swimwear and empower women

Oceanus straalt vertrouwen uit door de unieke texturen, zonder daarbij concessies te doen aan duurzaamheid. Elk stuk is gemaakt van gerecycleerde, milieuvriendelijke materialen. Het merk is op een missie om zwemkleding te herdefiniëren en vrouwen te empoweren. Elk stuk in de collectie roept een gevoel van zelfexpressie op, om vrouwen te helpen op te vallen en zich zelfverzekerd te voelen. 
 
De unieke designs met Swarovski-kristallen zijn allemaal met de hand geborduurd. Elk item weerspiegelt de krachtige, zelfverzekerde houding van de glamour avondkleding uit de jaren '80. Perfect voor de modebewuste vrouw die de hele wereld over reist.

 

Naast swimwear heeft Oceanus ook een sports- en sleepwear collectie gelanceerd.
 
ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers. 

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette ten Berge-Borstlap
c.borstlap@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

The Label Enable
Enable the label X SUPERNORMAL
Enable the Label X Khu Khu
Enable the Label X Nina Rose

LINKS

website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn, in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij verschillende bedrijven in de creatieve industrie. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.