Enable The Lable X Oceanus SwimEnable The Lable X Oceanus Swim
terug naar pressroom

Enable The Lable X Oceanus Swim

To redefine swimwear and empower women

In eerdere persberichten heb je al wat meer kunnen lezen over Enable the Label. Enable the Label is een platform dat opkomende labels uit het buitenland helpt te groeien in Nederland en en hen hier de kans biedt om de de Nederlandse markt te betreden. Ieder merk heeft zo zijn bijzondere verhaal en zijn bijzondere kenmerken. Zo ook het toffe nieuwe merk Oceanus dat we deze keer aan jullie gaan voorstellen.

 

More than just swimwear

Nadat Hannah Attalah fashion & business heeft gestudeerd heeft ze zich gespecialiseerd in borduurwerk. Hannah heeft met Oceanus een merk gecreeërd dat meer is dan alleen swimwear. Naast dat het stuk voor stuk erg unieke items zijn, ligt de focus op de power van de vrouw en de zelfverzekerdheid van haar en haar lichaam. En dat zie je terug in al haar pieces. Oceanus ademt zelfverzekerdheid door de unieke structuren, maar is ondanks dat niet minder praktisch als swimwear.

 

Oceanus creeërt dus unieke en moderne designs met ook nog hun eigen sustainable collecties! Daarnaast is ieder stukje "statement embroidery" uit de collectie handgeborduurd. De meeste items doen je denken aan de stijl van glamorous "evening pieces" uit de 80's. 

 

Naast swimwear heeft Oceanus nu ook een sports- en sleepwear collectie gelanceerd.

 

ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers. 

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Britt Pegels
b.pegels@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Enable the label X SUPERNORMAL
Enable the Label X Khu Khu
Enable the Label X Nina Rose
Enable the Label X Nufferton

LINKS

website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (24 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.