Enable the Label X The Design StudioEnable the Label X The Design StudioEnable the Label X The Design Studio
terug naar pressroom

Enable the Label X The Design Studio

Enable the Label is het eerste Nederlandse online platform waar veelbelovende opkomende modelabels uit grote Europese modesteden de mogelijkheid krijgen de Nederlandse markt te betreden. The Design Studio is een modelabel uit Londen dat zich hierbij heeft aangesloten.
 
The Design Studio is in 2015 opgericht met als doel gemakkelijke kleding te ontwerpen voor alle lichaamsmaten- en vormen. Met deze gedachte is de Bomber Jacket ontstaan. The Design Studio heeft nu meer dan 4.000 unieke, exclusieve jassen gemaakt en wordt wereldwijd verkocht.
 
Het duo achter The Design Studio is moeder Sally samen met haar dochter Lettie. Sally en Lettie hebben een grote passie voor nep bont. Als een echt team ontwerpen en creëren zij exclusieve one-off-a-kind kleding. Sally heeft meer dan 20 jaar ervaring in de mode-industrie en in het onderwijs als docent Fashion Design. Je vindt haar meestal achter haar geliefde naaimachine waar zij magie plaats laat vinden. Lettie richt zich op de marketing en branding van The Design Studio. Zij is verantwoordelijk voor alle social media, marketing, fotografie en het merkimago.
 
ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers. 

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplymarketing.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Meet Enable the Label

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

 

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (23 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Michelle de Bruijn, oprichter van ETL, is een enthousiaste, jonge ondernemer met een enorme passie voor mode. Ze bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlanders.