Enable the label X SUPERNORMALEnable the label X SUPERNORMALEnable the label X SUPERNORMAL
terug naar pressroom

Enable the label X SUPERNORMAL

A community of confident eyes

In eerdere persberichten heb je al kunnen lezen over Enable the Label, een platform dat opkomende mode labels uit het buitenland de kans biedt om de Nederlandse markt te betreden. We stellen je deze keer graag voor aan een nieuw merk uit Litouwen: Supernormal Eyewear.
 
Met haar grote passie voor optiek heeft Goda Narijauskaite in 2018 het merk gelanceerd. Het doel van Supernormal is mensen laten experimenten en zich zelfverzekerd te voelen. De naam Supernormal is ontstaan uit een overtuiging van individualiteit, bewustzijn, trots en moed. 
 
Down to Earth Label 
Naast dat de monturen van Supernormal fijn zijn om te dragen, zijn ze ook goed voor onze planeet. De monturen zijn gemaakt van eco-friendly materialen, namelijk cellulose acetaat. Klinkt ingewikkeld? Dat is het eigenlijk niet. Acetaat is een kunststof op basis van nylon en gemaakt van bewerkt houtpulp. Het is duurzaam, licht in gewicht en flexibel.
 
Supernormal moedigt je aan te kiezen voor het montuur dat het beste bij je past, ga op je intuïtie af en omarm dit!
 
ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Britt Pegels
b.pegels@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Enable the Label X Khu Khu
Enable the Label X Nina Rose
Enable the Label X Nufferton
Enable the Label X Labrador of Sweden

LINKS

Website

OVER LYST

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (24 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.