Enable the Label X NuffertonEnable the Label X NuffertonEnable the Label X Nufferton
terug naar pressroom

Enable the Label X Nufferton

Uniseks loungewear uit Stockholm

We stellen je graag voor aan het Zweedse merk Nufferton. Een loungewear merk dat verkrijgbaar is via Enable The Label, een platform dat opkomende mode labels uit het buitenland de kans biedt om de Nederlandse markt te betreden. 
 
Nufferton is ontstaan in Stockholm en dit is niet zonder reden. Wist je dat inwoners uit Zweden de meeste tijd thuis besteden van iedereen in de wereld? Het merk brengt alle goede en slechte ideeën samen wat betreft mode, design, film, fotografie, muziek en kunst. Voeg hier een passie voor luieren aan toe en Nufferton werd geboren.
 
De creatieve directeuren, Hendrik Dufke en Felipe Montt, hebben beiden een grote interesse in mode en uniforms. Met deze interesse ontwierpen zij de uniseks en kleurrijke items. De pakken zijn kleurrijker en speelser dan de meeste andere Scandinavische merken, maar hebben een Zweeds esthetisch gevoel. 
 
Het merk is meer dan alleen een label dat pyjama’s ontwerpt. Het is een creatief platform waar samenwerkingen met hun favoriete artiesten, ontwerpers, fotografen, regisseurs, schrijvens en muzikanten tot stand komen. Nufferton is een uitlaatklep voor creativiteit, speelsheid en verbeelding. Een ding is zeker: de Nufferton pakken zorgen ervoor dat jij de koude en donkere dagen deze winter doorkomt.
 
ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplymarketing.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Enable the Label X Labrador of Sweden
Enable the Label X The Design Studio
Meet Enable the Label

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (23 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.