Enable the Label X Nina RoseEnable the Label X Nina RoseEnable the Label X Nina Rose
terug naar pressroom

Enable the Label X Nina Rose

Draag het zoals je wilt - het is jouw Nina Rose

Zoals invoorgaande persberichten reeds vermeld helpt Enable the Label internationale opkomende en creatieve talenten de Nederlandse markt te betreden. Enable the Label stelt je graag voor aan het Britse merk Nina Rose waar het allemaal om één ding draait: zijde. Het merk houdt van het uiterlijk, het gevoel en de veelzijdigheid van de stof. Iedereen moet zijde kunnen dragen zonder een fortuin uit te geven. Daarom zijn de jurkjes betaalbaar, maar wel van 100% zijde gemaakt. 

 

Alle jurkjes zijn ontworpen in Londen met de achterliggende gedachte om de perfecte pasvorm te garanderen, voor elke vrouw. Je kunt het jurkje dragen zoals jij dat wilt, zowel overdag in laagjes op straat als ’s nachts in bed. Fun fact: ‘’Nina Rose gebruikt de overtollige zijde van de productie van de jurk om matching slaapmaskers van te maken.’’ Daardoor dragen ze ook hun steentje bij aan een duurzame toekomst waar geen materialen worden verspild. 

 

Limited edition
Speciaal voor Enable the Label en de Nederlandse consument ontwierp Nina Rose de Iris-jurk. Ambassadeurs van Enable the Labels gaven aan welke IT-kleur zij verwachten. Creatief talent en fotograaf Eva Lankhorst heeft het exclusieve item in beeld vastgelegd. De limited edition items zijn verkrijgbaar in het lichtgroen en lila.

 

ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplymarketing.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Enable the Label X Nufferton
Enable the Label X Labrador of Sweden
Enable the Label X The Design Studio
Meet Enable the Label

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (23 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.