Enable the Label X Me and My HomiesEnable the Label X Me and My HomiesEnable the Label X Me and My Homies
terug naar pressroom

Enable the Label X Me and My Homies

Friendships shape the world

Zoals in eerdere persberichten reeds verteld is Enable the Label hét modeplatform dat jonge opkomende designers helpt de Nederlandse markt te veroveren. Na The Design Studio, Labrador of Sweden, Nufferton en Nina Rose, introduceert Enable the Label nu ook het Zweedse streetwear merk Me and My Homies voor.
 
Me and My Homies is in 2016 in Stockholm opgericht en staat voor avant-garde streetwear. Sterk en gedurfd zijn belangrijke kenmerken. Simpele maar kenmerkende designs waarbij gebruik wordt gemaakt van de beste kwaliteit stof. De kledingstukken variëren van unieke en hand geverfde tot meer klassieke en alledaagse items. 
 
Draag de kledingstukken van Me and My Homies en laat zien hoe belangrijk vriendschap voor jou is.
 
ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers. De items van Me and My Homies worden in gelimiteerde oplage geproduceerd.
 
Fotografie Yvette van Vlaanderen. Model Pip Wijn. Art direction en styling Enable the Label

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplymarketing.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Enable the label X SUPERNORMAL
Enable the Label X Khu Khu
Enable the Label X Nina Rose
Enable the Label X Nufferton

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (23 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.