Enable the Label X Labrador of SwedenEnable the Label X Labrador of SwedenEnable the Label X Labrador of Sweden
terug naar pressroom

Enable the Label X Labrador of Sweden

Bag straps voor zelfverzekerde en sterke vrouwen

In eerdere persberichten heb je al kunnen lezen over Enable the Label, een platform dat opkomende mode labels uit het buitenland de kans biedt om de Nederlandse markt te betreden. Nu stellen we je graag voor aan een ander merk dat via ETL verkrijgbaar is: Labrador of Sweden, bekend door zijn statement bag straps!
 
Labrador of Sweden gelooft in sterke persoonlijkheden en tegendraadse meningen. Daarom heeft dit hippe Zweedse merk karaktervolle bag straps ontworpen, die een persoonlijke touch geven aan je tas en outfit. De Ones collectie bestaat uit vijf verschillende exemplaren waarvan de Passionate One, de Classy One en de Signature One verkrijgbaar zijn bij Enable the Label!
 
Labrador of Sweden werd in 2018 opgericht, met het doel om persoonlijkheid en waarde aan je tas te geven. Tassen zijn vaak mooi, maar hebben een onopvallende bag strap waardoor tassen karakter missen. De naam Labrador komt van het hondenras dat bekend staat om zijn vrolijkheid en energie, maar ook ondeugende karakter. Het merk staat voor sterke vrouwen met een eigen mening, maar wilt ook vrouwen helpen een eigen mening te vormen.
 
PS. Het merk vindt de bescherming van dieren erg belangrijk. Alle bag straps zijn om deze reden gemaakt van 100% vegan materiaal.
 
ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplymarketing.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Enable the Label X Nufferton
Enable the Label X The Design Studio
Meet Enable the Label

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (23 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.