Enable the Label X Khu KhuEnable the Label X Khu KhuEnable the Label X Khu Khu
terug naar pressroom

Enable the Label X Khu Khu

I AM A FAN​

Zoals in voorgaande persberichten reeds vermeld helpt Enable the Label internationale opkomende en creatieve talenten de Nederlandse markt te betreden. Enable the Label stelt ons graag voor aan het Spaanse waaier merk Khu Khu.

 

Khu Khu is opgericht door de Engelse Victoria Speyer. Toen zij in Zuid-Spanje woonde raakte zij geïnspireerd en herkende ze hoe mooi en handig waaiers kunnen zijn, maar hoe weinig er beschikbaar waren voor moderne en stijlvolle vrouwen. Na veel te hebben geëxperimenteerd met verschillende ontwerpen, waren de eerste Khu Khu waaiers een feit. 

 

Alle waaiers zijn handgemaakt in Spanje. De designs variëren van moderne tot aan traditionele kunstwerken. Met hun kleine oplages, zorgt Khu Khu dat hun klanten een uniek en exclusief product bezitten. Met een Khu Khu waaier voeg jij deze zomer een mooi uniek accessoire toe aan jouw outfit. 

 

ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplymarketing.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Enable the Label X Nina Rose
Enable the Label X Nufferton
Enable the Label X Labrador of Sweden
Enable the Label X The Design Studio

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (24 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.