Enable the label X Before JulyEnable the label X Before July
terug naar pressroom

Enable the label X Before July

In voorgaande persberichten heb je al kunnen lezen over Enable the Label, een platform dat opkomende mode labels uit het buitenland de kans biedt om de Nederlandse markt te betreden. We stellen je deze keer graag voor aan een nieuw merk uit Litouwen: Before July.

 

Before July is een slow fashion merk opgericht door de Britse ontwerpster Elisa Jaycott. Het doel van Elisa is om de vraag naar ‘Throw Away’ Fashion te verminderen en items met een lange levensduur te creëren zodat deze ieder seizoen weer kunnen worden gedragen. Om deze wens werkelijkheid te maken, creëert Before July unieke statement-items die een langere tijd mee gaan. Elk stuk belichaamt aspecten van trends en hebben een klassieke stijl. 


Elisa is geïnspireerd door de instagram-generatie, streetstyle en de huidige trends. Ze ontwerpt 1 á 2 collecties per jaar en ieder stuk is handgemaakt. Om eineindig veel looks te creëren zijn de items van Before July bechikbaar in meerdere kleuren. Combineer de Madeline top in het wit met statement sieraden voor een chique look. Of ga voor een roze versie met een denim jeans voor een casual outfit. 

 

ETL en haar merken zijn verkrijgbaar via de webshop of bezoek onze showroom voor enkele showstoppers. 

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Britt Pegels
b.pegels@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

The Label Enable
Enable The Lable X Oceanus Swim
Enable the label X SUPERNORMAL
Enable the Label X Khu Khu

LINKS

website

SOCIAL MEDIA Enable the Label

Met een enorme liefde voor mode is oprichtster Michelle de Bruijn (24 jaar), in april 2019 haar droom achternagegaan door haar eigen online platform te lanceren. 

 

Michelle heeft haar studie aan de TMO in 2016 afgerond waarna ze heeft gewerkt als projectmanager bij ITC accessories en vervolgens bij MOAM agency. Daarnaast is ze altijd erg geïnteresseerd geweest in creatief jong talent en de drijfveren van en verhalen achter deze personen. Haar passie is om door middel van samenwerken deze jonge talenten naar een hoger level te krijgen.

 

Een merk komt niet zomaar op het platform terecht. Michelle bezoekt alle ontwerpers persoonlijk en samen selecteren ze de items die het best voldoen aan de wensen van de Nederlandse consument.