In its new advertising campaign, dinh van brings to light the relationship that a woman has with her jewelry.
dinh van brings a wind of femininity while affirming its identity and values.
#FREEDOM:
Photographer GianlucaFontana features a free woman.
These visuals are unlike any other in the world of jewelry.
#MINIMALIST:
Jewel is worn on the skin, without accumulation.
#DESIGN:
The design of the jewelry is enhanced by the attitude of the model.
#ESSENTIAL:
This independent woman wears her jewel as a second skin.
Like Marilyn Monroe who only wore a drop of Chanel # 5 to sleep, the dinh van woman maintains a sensual bond with her jewels.
GianlucaFontana is an Italian photographer living in London. A great sensitivity unfolds from his images.
He collaborates with leading houses and international magazines such as Vogue, Elle or Harper's Bazaar.
SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplymarketing.nl
Tel: 020 - 776 7756
Jean Dinh Van leerde het vak bij Cartier, daar begon hij te dromen van een nieuwe stijl juwelen.
De jonge herrieschopper vervaardigde zijn eerste ontwerpen in 1965. Ongevoelig voor trends trok hij zijn energie uit het dagelijks leven.
Zijn eerste grote succes, ontworpen voor Pierre Cardin, was een geelgouden ring met vierkante vorm, waarin twee parels van verschillende kleuren werden geplaatst. De dinh van stijl was geboren.
In 53 jaar tijd is de wereld veranderd, maar de tijdloze sieraden van dinh van blijven hun plaats innemen in perfecte moderniteit. Objecten uit het dagelijks leven, puur functioneel, werden alledaagse edelstenen. Handboeien, sloten, pinnen of scheermesjes, omgevormd tot gestileerde en betekenisvolle juwelen.
Het Huis creëert grafische, pure, moderne juwelen in een onnavolgbare stijl. In tegenstelling tot traditionele juwelen, brengt dinh van juwelen naar de straat, de ontdekking van luxe voor elke dag, een luxe voor jezelf.