C&A besteedt graag extra aandacht aan de LGBTI+ community. Ter ere van de Pride-maand lanceert C&A daarom de PRIDE collectie. Met deze collectie wil het merk mensen inspireren om er goed uit te zien en zich vooral goed te voelen en het juiste te doen. Gelijkheid stimuleren is key en C&A is erop gefocust zich in te zetten voor een inclusieve wereld waar iedereen de leukste versie van zichzelf kan zijn.
Together we shine
De collectie bestaan uit kleurrijke t-shirts, shorts en accessoires in alle maten, gemaakt voor iedereen. De regenboog staat symbool voor de hele LGBTI+ gemeenschap en is als belangrijk onderdeel verwerkt in de items. Draag basics gecombineerd met opvallende designs om samen te schitteren en trots uit te stralen.
#DoAsAlliesDo
Pride is veel meer dan een kleurrijke periode voor de LGBTI+ gemeenschap. Om personen een steuntje in de rug te geven om te shinen zoals ze zelf willen heeft C&A de hashtag #DoAsAlliesDo in het leven geroepen. Met de collectie wil C&A een positieve verandering teweeg brengen. Een deel van de opbrengst gaat daarom naar IGLYO. IGYO is een internationale jeugdontwikkelingsorganisatie die zich inzet voor de rechten van LGBTI+ jongeren.
Durf jezelf te zijn met de PRIDE collectie van C&A!
SimplyPR
Consultant: Britt Pegels
b.pegels@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756
Over C&A
Familiebedrijf C&A is al generaties lang succesvol en toonaangevend op het gebied van modieuze en betaalbare kleding. Het verhaal van C&A, afkorting van Clemens & August Brenninkmeijer, start al in de 17e eeuw. De voorouders van Clemens en August waren toen al voortdurend opzoek naar nieuwe ideeën om de wensen van hun klanten vervullen. Vanaf de 19e eeuw richt C&A zich op betaalbare mode en breidde zich al snel internationaal uit. Nu, in de 21 eeuw, is C&A nog steeds toonaangevend in de kledingindustrie, door hun klanten en de gemeenschappen waarin zij actief zijn, beter én op meer duurzame wijze van dienst te zijn.
C&A is al jaren gedreven bezig met duurzaamheid. Door het gebruik van gerecyclede materialen zoals visnetten uit de oceaan, liggen duurzame fashion items binnen het bereik van de klant. Meer dan 50% van onze kleding wordt gemaakt met duurzamere materialen. De items zijn te herkennen aan het #wearthechange logo.
Met meer dan 1.500 winkels in 18 Europese landen en meer dan 31.000 medewerkers, is C&A één van de meest toonaangevende fashion retailers in Europa. C&A verwelkomt iedere dag meer dan 2 miljoen bezoekers in haar Europese winkels en biedt het hele gezin kwaliteitsmode voor een betaalbare prijs. C&A kun je ook vinden in Brazilië en China. Voor meer informatie, bezoek de website: www.c-a.com.