C&A FW22 CollectionC&A FW22 Collection
terug naar pressroom

C&A FW22 Collection

The focus of the C&A Ladies’ Autumn/Winter 2022 collection shows the muted, cool and casual elegance to dominate the upcoming colder season. Seasonal colour palettes and a more cohesive artwork direction can be found in this years’ collection. Starting from modern “everyday chic” outfits to a “new way of working” collection as well as soft “indoor chic” looks to elegant options for a night out with the “night dressing” collection, the C&A design team created a full bandwidth of beautiful Autumn and Winter styles – always focusing on the topic modernity. Cosy cashmere, flowing materials and soft boucle are the key fabrics of the season. Every outfit feels like a warm hug which is boosting confidence. Pop colours like green, blue, pink and orange are important to add. The monochrome looks will tone down the dopamine styling to show a bandwidth full of autumnal fashion possibilities. The severe calm outfits in the optical whites are very soothing and comforting to the body and soul.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Britt Pegels
b.pegels@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

C&A - Linnen
C&A - Cradle to Cradle
C&A - Dresses
C&A - Lingerie

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA C&A

Over C&A

 

Familiebedrijf C&A is al generaties lang succesvol en toonaangevend op het gebied van modieuze en betaalbare kleding. Het verhaal van C&A, afkorting van Clemens & August Brenninkmeijer, start al in de 17e eeuw. De voorouders van Clemens en August waren toen al voortdurend opzoek naar nieuwe ideeën om de wensen van hun klanten vervullen. Vanaf de 19e eeuw richt C&A zich op betaalbare mode en breidde zich al snel internationaal uit. Nu, in de 21 eeuw, is C&A nog steeds toonaangevend in de kledingindustrie, door hun klanten en de gemeenschappen waarin zij actief zijn, beter én op meer duurzame wijze van dienst te zijn.

 

C&A is al jaren gedreven bezig met duurzaamheid. Door het gebruik van gerecyclede materialen zoals visnetten uit de oceaan, liggen duurzame fashion items binnen het bereik van de klant. Meer dan 50% van onze kleding wordt gemaakt met duurzamere materialen. De items zijn te herkennen aan het #wearthechange logo.

 

Met meer dan 1.500 winkels in 18 Europese landen en meer dan 31.000 medewerkers, is C&A één van de meest toonaangevende fashion retailers in Europa. C&A verwelkomt iedere dag meer dan 2 miljoen bezoekers in haar Europese winkels en biedt het hele gezin kwaliteitsmode voor een betaalbare prijs. C&A kun je ook vinden in Brazilië en China. Voor meer informatie, bezoek de website: www.c-a.com.