C&A floating into autumn with new denim looksC&A floating into autumn with new denim looks
terug naar pressroom

C&A floating into autumn with new denim looks

Wanneer de zonnestralen milder worden en de zon lager aan de hemel staat, dan is het tijd om het nieuwe seizoen te verwelkomen: de herfst - met al zijn prachtige bladeren, zonsondergangen en niet te vergeten nieuwe outfits!

 

Denim

C&A verwelkomt de herfst met nieuwe sustainable denim items. Van klassiek en casual tot rock & roll, talloze variaties zijn mogelijk! Combineer deze denim items met de C&A casual jurken en coole shirts. Er is gebruik gemaakt van natuurlijke tinten, zoals basic zwart, denim blauw en herfstachtige aardekleuren - omdat deze bij iedereen passen en tijdloos zijn.

 

Mix & match de hippe accessoires met de stoere, chique bikerjack van imitatiebont - in expressief zwart of in een combinatie van aardachtig bruin en crème, om de nieuwe herfst looks compleet te maken.

 

Vind de juiste stijl voor elke look met de nieuwe collectie van C&A!

 

De C&A Autumn 20 collectie is nu verkrijgbaar in de winkels & via de webshop

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Colette Borstlap
c.borstlap@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

C&A: Cozy styles for men to suit your environment
Celebrate Christmas with C&A
Brighten up the grey winter days with C&A
C&A launches modernized brand identity

LINKS

Website

SOCIAL MEDIA C&A

Familiebedrijf C&A is al generaties lang succesvol en toonaangevend op het gebied van modieuze en betaalbare kleding. Het verhaal van C&A, afkorting van Clemens & August Brenninkmeijer, start al in de 17e eeuw. De voorouders van Clemens en August waren toen al voortdurend opzoek naar nieuwe ideeën om de wensen van hun klanten vervullen. Vanaf de 19e eeuw richt C&A zich op betaalbare mode en breidde zich al snel internationaal uit. Nu, in de 21 eeuw, is C&A nog steeds toonaangevend in de kledingindustrie, door hun klanten en de gemeenschappen waarin zij actief zijn, beter én op meer duurzame wijze van dienst te zijn.

 

C&A is al jaren gedreven bezig met duurzaamheid. Door het gebruik van gerecyclede materialen zoals visnetten uit de oceaan, liggen duurzame fashion items binnen het bereik van de klant. Meer dan 50% van onze kleding wordt gemaakt met duurzamere materialen. De items zijn te herkennen aan het #wearthechange logo.

 

Met meer dan 1.500 winkels in 18 Europese landen en meer dan 31.000 medewerkers, is C&A één van de meest toonaangevende fashion retailers in Europa. C&A verwelkomt iedere dag meer dan 2 miljoen bezoekers in haar Europese winkels en biedt het hele gezin kwaliteitsmode voor een betaalbare prijs. C&A kun je ook vinden in Brazilië en China. Voor meer informatie, bezoek de website: www.c-a.com.