Hyvää Christmas American Vintage lanceert zijn 1e immersieve ervaring en biedt de kans een reis naar Lapland te winnen!
Door middel van een indrukwekkende Hyvää kerstervaring neemt American Vintage zijn community deze winter mee naar Lapland. Een reis voor twee personen naar Finland ligt voor het oprapen nu het merk een unieke nieuwe ervaring aanbiedt. Welkom in de wonderschone kerstwereld van American Vintage.
Hyvää Christmas, een immersieve ervaring in de sneeuw
Na fototentoonstellingen, talks en live optredens in de winkels blijft American Vintage innoveren op het gebied van ervaringen. Dit keer met een immersief “fygital” (fysiek en digitaal) spel. Om kans te maken op een reis naar Lapland, worden tussen 28 november en 25 december 2022 de etalages van de 150 American Vintage winkels wereldwijd voorzien van een QR-code. In sommige winkels gaat het winterse decor verder in het interieur. De winactie is ook te zien op de kaartjes die bij online- en fysieke aankopen worden meegegeven. Enkel scannen van de QR code is genoeg om een 360° immersieve ervaring in de Finse sneeuw te beleven — een voorproefje op wat de twee winnaars van de winactie kunnen verwachten.
Bestemming: Lapland, in Finland.
Op 26 december 2022 worden de twee winnaars gekozen en zullen vervolgens afreizen naar het (echte) Lapland, gelegen in het Noorden van Finland. Het programma voor de Lapland reis: diverse nachten in een hotel onder de sterrenhemel en verschillende activiteiten in de natuur, zoals het aanschouwen van het noorderlicht en een tocht in de sneeuw. American Vintage heeft samen met Voyageurs du Monde een betoverende reis samengesteld — ter waarde van € 6000.
Een magische kerst met AMV
De creatieve afdeling van het merk creëert een traditionele kerst om zowel volwassenen als kinderen te plezieren. In oktober 2022 lanceerde American Vintage de eerste collectie voor kinderen tussen 3 en 11 jaar. Een mooie manier om samen met de community de eerste kerst met de hele familie te vieren.
“Ieder seizoen bedenken we nieuwe manieren om de American Vintage community bij elkaar te brengen, in het zonnetje te zetten en te bedanken. De feestdagen zijn een mooie gelegenheid om opnieuw te innoveren. Het leuke en speelse idee van een winactie sprak ons enorm aan — zonder daarbij de creativiteit van AMV te vergeten.” — Jenny Lazzarelli, Image, Communication en Marketing Manager bij American Vintage
De Hyvää Christmas winactie loopt van 28 november tot 25 december en is zichtbaar in de etalages van de 150 American Vintage winkels wereldwijd.
SimplyPR
Consultant: Nyima Sanneh
n.sanneh@simplypr.nl
Tel: 020 - 776 7756
Download alle foto’s (zip)
Al meer dan 15 jaar zet American Vintage de standaard met hun kleurrijke, verfijnde basics die onmisbaar zijn in iedere garderobe. Anders dan de naam doet vermoeden, specialiseert het Franse merk zich in het ontwerpen van kleding in casual stijlen geïnspireerd door het wereldwijde straatbeeld. Op zoek naar een nieuw concept heeft oprichter Michael Azoulay zich laten inspireren door zijn vele reizen. In 2005 lanceerde hij zijn eerste lijn van t-shirts. Een jaar later volgden t-shirts met een meer vrouwelijke snit, die een combinatie zijn van Amerikaanse look and feel met een Europese sensibiliteit. Zijdezachte materialen en frisse kleuren kenmerken het beeld dat vandaag de basis vormt voor de collecties van American Vintage.