terug naar pressroom

Trendreport Richard Chai Men's Spring 2016 - New York City

PERSBERICHT

De Richard Chai Men’s Spring 2016 collectie is geïnspireerd door de opstandige suburban jeugd die hun stempel zet en zich geheel kleden volgens hun eigen stijl. Om deze provocerende individualiteit te onderstrepen, creëerde Rizzieri een klassieke, messy look waarin de natuurlijke textuur en beweging van het haar goed te zien zijn. “Ik gebruikte de Thickening Tonic om pit en jeugdig volume aan het haar te geven met daarop volgend de Grooming Cream en Control Paste voor een edgy look met warrig effect."

How to Get the Look

Stap 1: Breng Aveda Thickening Tonic sectie voor sectie, van wortels tot punten aan op handdoekdroog haar. Kam door het haar, voor een goede verdeling van het product.

Stap 2: Föhn het haar met gebruik van de vingers.

Stap 3: Emulgeer Aveda Men Pure-Formance™ Grooming Cream ter grootte van een munt tussen je handen en masseer het zachtjes in het haar.

Stap 4: Creëer een warrige style met de handen en fixeer de look met een kleine hoeveelheid Control Paste™.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Jetske Breugem - van de Sande
j.vandesande@simplypr.nl
020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Aveda Texture Tonic FR
Aveda Texture Tonic
NEW Tulasāra™ Renew Morning Creme FR
Trend report Stella Mccartney Resort 2018

LINKS

SOCIAL MEDIA Aveda

OVER AVEDA

Onze missie bij AVEDA is te zorgen voor de wereld waarin we leven, van de producten die we maken tot de wijze waarop we iets teruggeven aan onze samenleving. Bij AVEDA streven we ernaar om een voorbeeld te stellen voor milieuleiderschap en verantwoordelijkheid, niet alleen in de wereld van de schoonheid maar overal ter wereld.

CONTACT

SimplyPR | Jetske Breugem - van de Sande | Oudeschans 83 | 1011 KW Amsterdam

+31 207767756 j.vandesande@simplypr.nl | www.simplypr.nl