terug naar pressroom

Stella McCartney 2016 Resort Collection

PERSBERICHT

Volumineus, schitterend en simpel haar

Aveda Guest Artist, Frank Rizzieri, creëerde een lage, volumineuze, maar simpele paardenstaart met zijscheiding voor de Stella McCartney 2016 Resort Presentatie.

 

Tijdens Stella’s presentatie in de Elizabeth Street Garden in New York City zagen we schitterende, flowy jurken die de grond reikten in crème, perzik, manderijn en limoen tinten. De collectie was geïnspireerd op festivalbezoekers, die de look van een cool, trendy meisje combineren met een chique en relaxte vibe.

 

“Om iedere haarlok meteen voller te maken, bracht ik eerst Aveda Thickening Tonic aan op het haar van de modellen. Ik hou van dit product omdat het lichtgewicht volume geeft aan het haar,” aldus Rizzieri. “Als je het laag voor laag op het haar sprayt kan je direct voelen dat iedere lok voller wordt. Een nieuw product, maar nu al één van mijn favorieten.”

 

How to Get the Look

 

Stap 1: Spray Aveda Thickening Tonic van wortel tot punten op handdoekdroog haar.

 

Stap 2: Kam het haar door voor een gelijkmatige verdeling van het product.

 

Stap 3: Föhn het haar met een ronde borstel en gebruik een mondstuk om de warme lucht direct op iedere sectie van het haar te blazen.

 

Stap 4: Borstel het haar uit het gezicht richting de achterkant van de nek.

 

Stap 5: Wanneer het haar droog is bind je het met een elastiekje vast in een lage paardenstaart en spray je het licht in met de Aveda Air Control™ Hair Spray.

 

Stap 6: Ga met een stijltang over de staart om het haar glad te maken en ervoor te zorgen dat het steil blijft.

 

Stap 7: Gebruik je handpalmen om met een vloeiende beweging bij de slapen een frisse en natuurlijke look te creëren waar Stella zo van houdt.

 

Stap 8: Maak de look af met een mist van Aveda Brilliant™ Spray-on Shine.

CONTACTGEGEVENS

SimplyPR
Consultant: Jetske Breugem - van de Sande
j.vandesande@simplypr.nl
020 - 776 7756

RECENTE PERSBERICHTEN

Aveda Texture Tonic FR
Aveda Texture Tonic
NEW Tulasāra™ Renew Morning Creme FR
Trend report Stella Mccartney Resort 2018

LINKS

SOCIAL MEDIA Aveda

OVER AVEDA

AVEDA is een exclusief cosmeticamerk met kwalitatief hoogwaardige producten op het gebied van haircare, skincare en make-up. De naam AVEDA is afgeleid van het Sanskriet en betekent ‘all-knowledge’. AVEDA is gebaseerd op de Ayurveda filosofie; de traditionele Indiase geneeskunde.  Een filosofie die uitgaat van de holistische benadering dat lichaam, geest en ziel met elkaar verbonden zijn en waarbij evenwicht de basis vormt. Alles in het leven is met elkaar verbonden; lichaam, geest en ziel zijn één. Het verzorgen van zowel de innerlijke als uiterlijke mens door middel van aanraking en aroma leidt tot een betere balans. AVEDA speelt hier met haar producten en behandelingen continu op in.

 

De AVEDA producten bestaan uit organische ingrediënten en worden geproduceerd met 100% windenergie. Al sinds 1978 is AVEDA pionier in de cosmeticabranche wat betreft milieuvriendelijke verpakkingen op basis van het hoogst haalbare Post Consumer Recycled (PCR) materiaal. Dit alles heeft ertoe geleid dat AVEDA als eerste cosmeticabedrijf ter wereld in 2009 een Cradle to Cradle-duurzaamheidscertificaat ontving voor zeven producten. Wereldwijd bindt AVEDA zich aan tal van sociale en milieugerelateerde doelen.  Op deze manier volbrengt AVEDA haar missie om high performance-producten te ontwikkelen die goed zijn voor mens én aarde.

 

Missie

Onze missie bij AVEDA is te zorgen voor de wereld waarin we leven, van de producten die we maken tot de wijze waarop we iets teruggeven aan onze samenleving. Bij AVEDA streven we ernaar een voorbeeld te stellen voor milieuleiderschap en verantwoordelijkheid, niet alleen in de wereld van schoonheid, maar overal ter wereld.